24 Mayıs Perşembe günkü olağan toplantımızda konuk konuşmacımız Passolig Genel Müdürü Sayın Ceyhun Kazancı bize ” Türkiye’de E-bilet Sistemi ve Passolig ” hakkında değerli bilgiler aktardı. Ayrıca değerli üyemiz Sayın Hüseyin Kalender’in doğum gününü kutladık.

Categories: Genel

17 Mayıs tarihli toplantımızda GDB Osman Nizamoğlu 2018-19 Dönemi 1. Asamblesini gerçekleştirmiştir. Ayrıca bu toplantımızda Dönem Başkanımız Hakan Avdan 10-13 Mayıs tarihleri arasında gerçekleştirilen Rotary Konferansı hakkında bilgi ve izlenimlerini bizlerle paylaşmıştır. Bu toplantımızda Gelecek Dönem Guvernör Yardımcımız Durmuş Üstdağ da aramızdaydı.

U.R. 2420. Bölge Konferansı 10-13 Mayıs tarihleri arasında Antalya’ da gerçekleşti.

05-06 Mayıs tarihlerinde kulüp olarak değerli üyemiz Sn. Aydın Begiter’in daveti ile Eskişehir’e bir gezi düzenledik. Cumartesi günü Bilecik’te mangal partisiyle başladığımız yolculuğumuza Eskişehir Mumyalar ve Cam müzesi ziyaretleri ile devam ettik. Akşamında canlı müzik eşliğinde yemek ve eğlence ile keyifli günümüzü tamamladık. Sabah kahvaltıda buluştuktan sonra alışveriş turumuza çıktık. Daha sonra Eskişehir’e özgü olan çibörek ile öğlen yemeğimizi yedik. Sazova Parkı, Planeteryum’u ziyaret ettikten sonra İstanbul’a geri dönüş yolculuğumuz […]

Categories: Genel

03 Mayıs Perşembe günkü olağan toplantımızda konuk konuşmacımız ve değerli üyemiz Sayın Prof. Dr. Ziya Akıncı bize “İstanbul Tahkim Merkezi” hakkında değerli bilgiler aktardı.