Sevgili Rotary Ailemiz,
Kulübümüzü her düşündüğümüzde gurur duyuyoruz. Çünkü Örsçelik Balkan ismine sahip bir kulüp olarak, Rotary’de olağanüstü başarılara imza atan ve ülkemizde en fazla guvermör çıkaran tek kulübüz. Tüm bunların yanında katıldığımız davetlerde, asamble ve konferanslarda Karaköy Rotary Kulübüne imrenilerek bakılması bizlerede ayrı bir gururun kaynağı oluyor. Bu duyguyu en son Antalya’da düzenlenen Konferans 26’da tattık. Kulübümüzü her yerde ve her konuda ilk sırada görmeyi bizde çok istiyoruz ama buna zamanımız yetmiyor.
Dönem başından bu yanan 11 ayı geride bıraktık ve dönemimizim son ayına geldik. Hepsi birbirinden değerli konukları canlı toplantılarımızda ağırlayarak daha derin ve farklı düşünmeyi, Internet üzerindeki toplantılarımızda STK yöneticilerini ağırlayarak dünyaya bakış açımızı değiştirmeyi öğrendik, kendi içimizdeki konuklarımızla da onları daha yakından tanımaya çalıştık. Ayrıca afişlerimiz ile bazen kutlamalara, bazende üzüntüye ortak olduk.
Kulübümüzün dönemimizde Exchange komitesine ve toplantılarına ev sahipliği yapması, Exchange komitesi ile olan ilişkilerini arttırarak sürdürmesi ve Öğrenci Değişimine 4 öğrenci göndermesi bizi sevindirdi.
Dönem başlamadan önce gerçekleştirdiğimiz 1. asamblemizde sizlere planlaımızdan bahsettik ve bunları sıraya koyduk, 2 asamlemizde ise güncellenen planlarımızı sizlere aktadık. 3 Asamblemiz ise Guvernör’ümüzün ziyareti ile taçlandı ve son olarak Mayıs ayında -ki konferansdan döner dönmez ayağımızın tozu ile 4. asamblemizi gerçekleştirerek sizlere aradan geçen zamanda neler yaptığımızı aktardık, tabiki neler yapamadığımıza da yer verdik.
Bizleri en çok mutlu eden konulardan biride aramıza 13 dostumuzun katılmasıydı. Onların aramıza kattığı güzelliklerin yanında en çok üye kazandıran kulüp olmanında haklı sevincini yaşadık.
Dönemimiz sırasında 2 önemli isme Kartal Darülaceze Şb. Md. Tülay Aktaş ve Habertürk TV/Radyo yayımcısı Süheyla Yılmaz ’a Meslekte Üstün Hizmet Ödüllerini törenle verdik. Tabiki Ataşehir RK’nün düzenlediği «Atamıza Gidiyoruz» adlı projenin bir parçası olarak Dönem Guvernörümüz ile Anıtkabir’de bulunmak bize gurur verdi,
Ayrıca İstanbul Rotaryt Kulübü, Barbaros Metropolitan Roraty Kulübü ve Suadiye Rotary Kulüplerinin uluslararası projelerine destekçi olmak insanlık yararına attığıız adımlardan sadece bir kaçı oldu.
Konferansımızda aldığımız %100 EREY CLUB, POLIO PLUS CLUB ve 100% TRF GIVING CLUB bayrakları ile ödüllendirilerek kulübümüz adına sahne almak gurur duyduğumuz günlerden birinin daha arasına katıldı.
HErşey için Teşekkürlerimizle
Gülay & Eray Çalhan
2025-2026 Dönemi
